וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממוס, המטבח הטוניסאי חי ובועט

בשיתוף מסעדת ממוס, בשיתוף מסעדת ממוס

1.12.2019 / 11:33

אין יותר מדי מסעדות טוניסאיות בישראל למרות שבבתים רבים ממשיכים לבשל את האוכל העממי על מורכבותו העדינה. מי שהחליטה לעשות צעד קדימה ולהוציא את הטעמים מבית סבתא היא גילה ממו. לטעמי הבית הוסיפה ממו קורטוב של חדשנות והתוצאה דליקטס

מסעדת מאמוס. ספיר קוסא,
מסעדת ממוס/ספיר קוסא

מסעדת ממוס בבאר שבע בניהולה של גילה ממו היא מקום עלייה לרגל לאוכל טוניסאי אסלי ולכן סועדים רבים מכל רחבי הארץ נוהרים אליה ללא הפסקה. בזמן שגילה מנצחת על הסירים והטעמים, שלושת הבנים שלה, יוגב, אלדר ושראל מנהלים את העסק ביד רמה, דואגים שכל הלקוחות יהיו מרוצים ושבעים.

שוחחנו עם הרצל אוזן, לקוח קבוע: " הפלא שיוצא מהידיים של גילה מזכיר לי בדיוק את הטעמים של הילדות שלי, כאשר הייתי מתרוצץ בין הסירים של סבתא שלי. טעם של בית, אווירה משפחתית, הכל תמיד נקי פה ובעיקר טעים טעים. אני מגיע למסעדה לארוחות צהריים וגם לוקח הביתה לילדים".

שאלנו את יוגב על תפיסת העולם של המסעדה: "אי אפשר לחזור לעבר, אבל כאן בהחלט אפשר לטעום ממנו. מה שבעצם עשינו במסעדה זה לקחת את המאכלים הטוניסאים מבית סבתא ואמא ושידרגנו אותן למנות צעירות וכיפיות יותר".

מסעדת מאמוס. ספיר קוסא,
מסעדת ממוס/ספיר קוסא

איך הכול התחיל ?

לפני 5 שנים במשפחת ממו החליטו לפתוח מסעדה, לאחר בירורים בכל רחבי העיר על מה חסר, הבינו שיש מקום לאוכל ביתי אמיתי וכך עשו. התפריט בממוס מגוון ביותר, כאשר המנה שנחטפת ממש זה הקוסקוס. עד כדי כך שלקוחות מספרים שאם צריך אז לוקחים צלחת ויושבים לאכול באוטו, בגלל שלא פעם המסעדה מפוצצת עד אפס מקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסעדת מאמוס. ספיר קוסא,
מסעדת ממוס/ספיר קוסא

מנות מומלצות נוספות שהולכות חזק הן:

לחם פרנה, עם כל סוגים שונים של בשרים ובראש ובראשונה קציצות טוניסיאות.

בסל ולוביה, תבשיל בשר ושעועית לבנה ברוטב אדום עם הרבה שום ובצל.

עסבנה, מעיים ממולאות בבשר אורז ירוק ותיבול סודי של גילה.

כיום כל יום יש קוסקוס בממוס, כמו כן יש גם אוכל מוכן לשישי שבת.

שאלנו את יוגב על דבר מעניין שקרה במסעדה: "הפכנו את ימי שלישי ליום הקוסקוס הבינלאומי. ראינו שיש יותר מדי פעמים שבהן הסירים של הקוסקוס נגמרים תוך שעות ספורות, פעם אחת זה הגיע למצב שהגיעו עוד ועוד לקוחות ולא היה לנו להגיש להם יותר. נאלצנו ממש לסגור את העבודה ואת המסעדה כי נגמר האוכל. נערכנו מחדש ומאז אנחנו דואגים שלא יקרה מצב דומה, לכן בימי שלישי מכינים מנות אקסטרה וגם הן נחטפות".

המחירים נוחים לכל כיס, יש מנות עסקיות לאורך כל היום כאשר כל המאכלים נעשים במקום. בימי שישי יש בופה של אוכל מוכן לשישי שבת עם כל המטעמים של גילה, כך שניתן להגיע ולחסוך את כל עבודות המטבח לקראת סוף השבוע.

המסעדה ממוקמת ברחוב מונטיפיורי 1 בבאר שבע וניתן גם לעשות הזמנות.

מספר טלפון למשלוחים: 072-2571259.


לאתר הסית של המסעדה

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מסעדת ממוס, בשיתוף מסעדת ממוס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully