וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם מעורבים בתאונת דרכים? יש מי שידאג לכם

בשיתוף מוסך זרח, בשיתוף מוסך זרח

30.11.2019 / 13:32

מנתונים אחרונים שפורסמו על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה כי בין החודשים ינואר-ספטמבר 2019, אירעו 9,429 תאונות דרכים. אם נקלעתם לתאונה אבל דאגתם לכסות את עצמכם בביטוח מקיף, יש מוסך אחד שמתמחה בכל טיפולי הפחחות וצבע עוד מ-1964

מוסך זרח. יח"צ,
מוסך זרח/יח"צ

מוסך זרח אשר ממוקם ברחוב מבצע קדש 51 בבני ברק הוא מוסך משפחתי, הנמצא בהסדר עם חברות הביטוח המובילות. משפחת זרח, ההורים ושלושת ילדיהם, הם דור שלישי במוסך ומשרתים אלפי לקוחות בשנה. המוסך נמצא מרחק הליכה מקניון איילון, ולאחר קפה של בוקר ניגשנו למוסך על מנת לבדוק איך מתנהל מוסך עם ותק של למעלה מ-55 שנה.

הגענו בשעה יחסית מוקדמת אבל הפועלים כולם כבר היו עסוקים בעבודה. הצלחנו לתפוס את בן, אחד הבנים במשפחה, וביקשנו ממנו לתת הסבר מפורט של מה צריך לעשות אדם שנקלע לתאונה עם רכבו אשר ניזוק. "יש כמה דברים אלמנטריים שחובה לעשות וכדאי לכתוב אותם על דף ולשים בתא כפפות, כי לאחר תאונה אפשר קצת לאבד את הראש ולא לזכור הכל", הוא מסביר. "דבר ראשון, לצלם רישיונות של הפוגע: רישיון רכב, רישיון נהיגה ופוליסת ביטוח.לאחר מכן רצוי מאוד לתעד את מקום התאונה בתמונה או סרטון".

לאחר שאתם מגיעים למוסך, להשאיר את רכבכם לתיקון, כל שאר הטיפול הדרוש נעשה על ידי האנשים המוסמכים לכך במוסך:

* מילוי טפסי התביעה.

* הזמנת השמאי.

* סנכרון המידע בין חברות הביטוח לגורמים השונים.

* דאגה לרכב חלופי בשיטת מפתח כנגד מפתח.

* תיעוד של כל תהליך העבודה לטובת שקיפות מול הלקוח ומול חברות הביטוח - כולל תיעוד של הרכב לפני התיקון ולאחריו, כולל של החלקים לפני ואחרי, כך שכל אחד יכול לדעת בדיוק איזה חלק הוחלף ואיזה שופץ.

מוסך זרח. יח"צ,
מוסך זרח/יח"צ

נוסף על כך, במוסך זרח עצמו יושבת מסלקת תביעות אשר מעניקה יעוץ וליווי משפטי לשירות הלקוחות, שירות זה כולל מתן מענה מקצועי וכדומה.

שאלנו את בן על הציוד במוסך. "אנחנו משתמשים בציוד טכני מהחברות המובילות בעולם. למשל, שימוש של תנור איטלקי בלבד, שימוש בצבעי מים לשמירה על סביבה אקולוגית והתאמת צבע בצורה המדויקת ביותר, כפי שנהוג בתקן האירופאי המחמיר".

מוסך זרח הוא בעל רישיון של משרד התחבורה, לכן יכול לשמש כמוסך שבו ניתן לבצע תיקונים לכל סוגי הרכבים. גם אם את הטיפול השוטף של הרכב שלכם אתם עושים במוסך מורשה, כדאי מאוד שבמקרה של טיפולי פחחות וצבע, לקחת את הרכב למוסך שזו ההתמחות הברורה שלהם, רק שם עבודת שחזור רכבים לאחר תאונה היא דבר שבשגרה ולכן טיב העבודה מקצועי ואיכותי יותר.

במוסך זרח הטיפול הוא מעבר לעבודה על הרכב. על המוטו של המוסך המשפחתי בן אמר: "הייתם מעורבים בתאונה? לא נורא, אבל זה רק פח או צבע. המטרה שלנו היא להפוך את החוויה הפחות נעימה הזו לחוויה מתקנת. לחסוך לכל אחד את הטיפול בנושאי התביעה ולתת לו שירות משפחתי, מקצועי ויעיל".

חברים, סעו לאט וסעו בדרכים טובות, אך אם בכל זאת הרכב קיבל מכה, תנו גז למוסך זרח, משם תצאו בלי שריטה.

לעמוד הפייסבוק

לדף הבית של המוסך

בשיתוף מוסך זרח, בשיתוף מוסך זרח
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully