וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוסיית הנסיך: מסע בעקבות החומוס המנצח

בשיתוף חומוסיית הנסיך, בשיתוף חומוסיית הנסיך

30.11.2019 / 13:16

את החומוס המושלם בארץ גילינו במקום לא צפוי - ליד מכון ויצמן ברחובות. הבעלים, איוב אלחורי, מכין חומוס כבר 38 שנה ולא, הוא לא מגלה את המתכון

חומוסיית הנסיך. יח"צ,
חומוסיית הנסיך/יח"צ

במסגרת החיפוש הארצי אחר החומוס שיטלטל אותנו, הגענו גם לעיר רחובות.העיר השקטה והפורחת מוכרת בעיקר בזכות מכון ויצמן. ממש לידו ובסמוך לפקולטה לחקלאות מצאנו פנינה אמיתית, חומוסיית הנסיך.

הגענו בשעת בוקר מוקדמת כי אין כמו חומוס טוב לרפד את הבטן לקראת יום עבודה ארוך ולא היינו היחידים, המקום היה מלא מפה לפה. מי שמנהל את המקום הוא איוב אלחורי, בן 52, נשוי ואב לשלושה ילדים. לפני כשלוש שנים החומוסייה שלו זכתה בתואר מלך החומוס של כל הארץ.

"אני נמצא בענף המסעדות כבר כ-38 שנים", הוא מספר. "את החומוסייה הזו הקמתי לפני 18 שנה על מנת להתפתח ולהגיע לקהל יעד שונה, לא רק תושבי רחובות אלא מכל האזור כולו".

חומוסיית הנסיך. יח"צ,
חומוסיית הנסיך/יח"צ

בשעתיים שבילינו בחומסייה אכן נתקלנו בקהל אשר הגיע מכמה מקומות בארץ, לא רק תושבי העיר בלבד. את אחד מהם, חנן הלל מראשון לציון תפסנו לשיחה: "זה החומוס הכי אותנטי שיש. יש לו טעם מיוחד בגלל הרוטב שום לימון שמוסיף המון, המסבחה שאכלתי עכשיו זה מעדן אמיתי".

לאחר כמה טעימות שלנו, יכולנו לשים את האצבע על מה מאפיין את חומוסיית הנסיך - מרקם איכותי ומדוייק של חומוס, טמפרטורה מושלמת, טעמים נדירים ויודעים מה, לפעמים העדפנו להשאיר את הפיתה בצד ולאכול רק עם המזלג, כדי לשמור בפה את הטעם הנקי של החומוס לבדו.טעם קלוי, אגוזי ואדמתי ולפי דבריו של איוב, זה חלק ממתכון משפחתי סודי שהוא מתכוון לשמור לעצמו בשלב הזה.

איוב כן הסכים להגיד כי הוא משתף פעולה עם טחינת אלארז, שיש להם מניות בטעם הנפלא של החומוס.

קפצנו אל תוככי המטבח. חומרי הגלם היו טריים, הניקיון הזכיר יותר בית מרקחת מאשר מטבח של מסעדה וגם זה עושה את ההבדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חומוסיית הנסיך. יח"צ,
חומוסיית הנסיך/יח"צ

אם מישהו רוצה לשלב בשרים לצד החומוס, זה אפשרי. בתפריט ניתן למצוא מגוון מנות של בשר על האש והריחות במקום פשוט מעלפים, בין החומוס החם לבין הבשר הצלוי, חוויה נהדרת.

שאלנו את איוב, מה הלאה? "בשלב הזה טוב לי היכן שאני, אין לי מחשבה על סניפים נוספים.חשוב לי יותר להמשיך ולהגיש את החומוס הטוב ביותר, במחירים הוגנים ולהכיר את הלקוחות, חלק מהם קבועים והפכו להיות חלק ממשפחה ממש".

חומוסיית הנסיך פתוחה במהלך כל השבוע וגם בסופי שבוע. מספיק עם הדיבורים, הגיע הזמן למעשים. ההמלצה החמה שלנו היא כי אתם חייבים לבוא לטעום, אז תבינו על מה כל המהומה.

חומוסיית הנסיך, הרצל 219 ברחובות.

מספר טלפון לבירורים והזמנות: 050-7269962, 08-9318453

לעמוד הםייסבוק

בשיתוף חומוסיית הנסיך, בשיתוף חומוסיית הנסיך
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully