וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמבז: בילוי במודיעין, זה לא מה שחשבתם

בשיתוף שמבז, בשיתוף שמבז

30.11.2019 / 12:57

לאט לאט העיר שנחשבה למקום טוב לעובדים בתל אביב או ירושלים ללכת לישון בו מתעוררת גם היא לחיים. אחד ממובילי המגמה הוא השמבז

שמבז. מיכאל צור,
שמבז/מיכאל צור

במשך השנים לעיר מודיעין יצא שם של עיר מנומנמת משהו, כזו שנמצאת במיקום מושלם לסיים יום עבודה, מצד אלו שעובדים בירושלים ובתל אביב. לאט לאט העיר שהוקמה לה לפני 20 שנה, משנה את פניה, כאשר לא מעט מקומות בילוי מעניינים מאפיינים אותם, בראשם בר מסעדה שמבז.

מדובר בבר אוכל על בסיס אוכל רחוב מסביב לעולם שעשה לעצמו שם, לא רק במודיעין עצמה אלא גם בקרב בליינים מתל אביב שהעידו כי שווה לעשות את הנסיעה. לכן החלטנו גם אנחנו לקפוץ למקום לחוות מקרוב על מה מדובר.

הופתענו לגלות שמדובר בהרבה יותר מאיזה בר רגיל, כי מעבר למגוון האלכוהול המשובח, האוכל כולו נעשה במקום, כולל קינוחים. חובבי הבשר שימו לב, המנות נעשות בתוך מעשנת, כך שהטעמים יוצאים כאילו מדובר במסעדת גורמה.

שמבז. גל זהבי,
שמבז/גל זהבי

מי שמנהלים את המקום הם ארבעה שותפים, כל אחד מהם מביא ניסיון של חיי הלילה. תפסנו את אחד מהם לשיחה, את חן ביבי. ביבי הגיע לעסק על תקן יועץ קולינרי, בזכות העובדה שלמד את המקצוע בבית ספר תדמור ומאחוריו קריירה של עבודה תחת מספר שפים ידועים, מאיר אדוני, רושפלד ואחרים. "לאחר שעבדתי בכמה וכמה מסעדות מובילות, הגעתי לפה והתאהבתי, הרגשתי שאני חוזר הביתה. הבנתי שזה לא מקום עבודה רגיל לעוד שנה או שנתיים, אלא שפה זה העתיד שלי ואנחנו ממש לא מתכננים לעמוד במקום".

שעות פתיחה של המקום הם בימים א' עד ה' בין השעות 18:00 עד הלקוח האחרון. בימי שישי ושבת הבר נפתח כבר בשעה 13:00, כך שבשישי יש מסיבות וקבלת שבת עם המון חבר'ה צעירים ומצב רוח מרומם, ובימי שבת בצהריים מגיעים לא מעט משפחות עם ילדים לארוחה מפנקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שמבז. גל זהבי,
שמבז/גל זהבי

בדקנו את עמוד הפייסבוק של הבר והביקורות היו חיוביות ביותר: לירון פלד כתבה: "מקום מקסים, אווירה נהדרת ואנרגיות טובות. אוכל מושלם וקינוחים שאפשר רק לחלום עליהם.שירות מקצועי ומהיר. זה המקום שלי, נהנית כל פעם מחדש".

אורית צח כתבה: "מקום סופר מדליק, שרות מעולה של צוות מלצרים צעיר ומקצועי אוכל משובח וקינוחים מטורפים שווה ביותר ומומלץ המיוד, מי שלא מכיר מפסיד".

במקום פגשנו גם את דור, אחד הבעלים וביקשנו ממנו לספר קצת על הבר: "אנחנו משתדלים לתת דברים לא קונבנציונליים, בין היתר טורנירים של פיפ"א וערבי קונספט משתנים. לפעמים מגישים אוכל רחוב, ולא מקפחים גם מאכלים לפי עדות ומדינות".

לאחר בילוי של שעה במקום בהחלט אפשר היה להתרשם מהאווירה הנעימה, המנות שהזמנו היו דליקטס, לא רק הטעמים אלא גם השפע בכל מנה, מנות גדולות ומפנקות.

בקרוב מאוד בעקבות דרישה מהלקוחות הרבים שמגיעים בכל יום במהלך השבוע, המטבח הולך להיות פתוח עד השעה 1 בלילה. מי שירצה ליהנות גם מהמטעמים של המעשנת או קינוחים, בקרוב מאוד שירות משלוחים יכנס לפעולה גם כן.

לסיכום הערב ניתן לומר בפה מלא כי השמבז מעניק מעטפת של אווירה מדליקה, שירות אדיב, אוכל ברמה ושפע רב, אלכוהול מצויין, קינוחים טעימים.

שמבז, המקום הכי חם של מודיעין, ברחוב ד''ר ישראל פלד 100.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף שמבז, בשיתוף שמבז
  • עוד באותו נושא:
  • מודיעין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully