וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומי רומי ושוב פעם רומי: הפיצריה הוותיקה בשכונה

בשיתוף פיצה רומי, בשיתוף פיצה רומי

28.11.2019 / 15:28

כבר 30 שנה שפיצה רומי מאכילה את תושבי פסגת זאב בירושלים. מה סוד ההצלחה של הפיצרייה ולמי מותר לגעת בבצק?

פיצה רומי. אסף קרלה,
פיצה רומי/אסף קרלה

פיצה רומי היא חלק בלתי נפרד מהנוף של תושבי ירושלים והסביבה במשך 33 שנה ועוד היד נטויה. המקום מהווה אתר עלייה לרגל לדור שלישי של לקוחות, כאשר המבוגרים מביניהם אוהבים לספר על הטעם שתפס אותם בפעם הראשונה לפני עשרות שנים.

מי שמנהל את כל האופרציה הוא בועז, הבעלים של פיצה רומי. את תחילת דרכו בתחום עשה בארה"ב באמצע שנות ה-80', בעיקר בעיר בניו יורק, שם ניהל מספר מקומות בתחום המזון. לאחר חזרתו לארץ בועז זיהה בית עסק עם פוטנציאל והחליט ללכת על כל הקופה, בזכות הניסיון שצבר.

שאלנו את בועז על תחילת הדרך בפסגת זאב. "התחלנו לאט לאט כאשר השכונה עוד היתה בחיתוליה", הוא מספר. "למעשה בשנים הראשונות היו פה רק שני בתי אוכל, כך שאפשר לומר שאנחנו האכלנו את הדורות הראשונים שהגיעו ועברו לגור בשכונה".

ידוע כי לאורך השנים לא מעט עסקים בתחום האוכל בכל רחבי הארץ אינם מחזיקים מעמד. אחת הסיבות לעמידות של פיצה רומי לאורך כל השנים היא שמדובר בעסק משפחתי. בצורה כזו או אחרת כל בני המשפחה תורמים את שלהם לרשת הפיצריות, שניים מהם הם בניו של בועז, ירין ואילאי.

פיצה רומי. אסף קרלה,
פיצה רומי/אסף קרלה

למרות התרומה הנכבדה שלהם להצלחה, בבצק של הפיצה הם מספרים שכמעט ואסור להם לגעת, זה נשאר התחום הבלעדי של בועז, מי שזכה לכינוי המשפחתי "הלוחש לבצקים".

התפריט בפיצרייה מתבסס על שלושה מוצרים עיקריים, כאשר הבצק נעשה במקום כמו פעם, בתנורי אבן מיוחדים. ביחד עם שילוב של מוצרים איכותיים וחומרים טריים בכל יום, הפיצות והמאפים במקום הופכים להיות טעימים וקרנצ'ים במידה מושלמת.

בועז בחר במשך השנים וימשיך לבחור בקפידה את המוצרים האיכותיים ביותר הנמצאים בשוק, על איכות לא מתפשרים. יש סיבה לכך שמגיעים אלינו לקוחות מכל העולם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פיצה רומי. אסף קרלה,
פיצה רומי/אסף קרלה

ירין הבן מוסיף: "במהלך כל השנים שרומי קיימת ופועלת, בועז הוא היחיד שידיו נגעו אי פעם בהכנת הבצק. יום יום במשך מעל שלושים שנה של אדיקות מטורפת".

המטרה של בני המשפחה היא להמשיך ולפרוץ קדימה, להביא את טעם הפיצה הירושלמית האותנטית לאזור המרכז ותל אביב. פרט מעניין הוא שמי שעשה את צעדיו הראשונים בפיצה רומי, הוא אחד הקונדיטורים המובילים כיום בישראל, גולי פנחסוב.

סניף הדגל של פיצה רומי נמצא בפסגת זאב, ברחוב השישה עשר 9. בנוסף יש להם עוד שני סניפים, במעלה אדומים ברחוב צמח השדה 26 ובמודיעין סנטר, ברחוב צאלון 21.

סניפי הפיצה פתוחים לאורך כל ימות השבוע בין השעות 12:00 עד 23:00.

בנוסף יש שירות משלוחים אמין ומהיר.


לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף פיצה רומי, בשיתוף פיצה רומי
  • עוד באותו נושא:
  • פיצריה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully