וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש נשים שעושות קסמים

בשיתוף מרי קוסמטיקס, בשיתוף מרי קוסמטיקס

28.11.2019 / 15:18

מה עושים כשכל קוסמטיקאית מתמחה בתחום אחר במקצוע? מצרפים 3 קוסמטיקאיות יחדיו כך שבמקום אחד תוכלו לזכות לטיפול כולל. זה בדיוק מה שעשו במרי קוסמטיקס

מרי קוסמטיקס. יח"צ,
מרי קוסמטיקס/יח"צ

ברחבי הארץ יש לא מעט קוסמטיקאיות, כאשר כל אחת מהן חזקה בתחום מסויים אך חסרה בתחומים אחרים. היתרון הגדול של מרי קוסמטיקס, מכון יופי וקוסמטיקה ברמת גן, הוא שתוכלו למצוא בו תחת מטרייה אחת שלוש קוסמטיקאיות שונות. כל אחת מהן מומחית בתחומה, כך שהמעטפת במקום מושלמת.

במרי קוסמטיקס ישנן שתי קוסמטיקאיות פרא רופאיות, מרי שהיא הבעלים של החברה וסבטלנה, שתיהן בעלות ותק של כ-15 שנה בתחום. כל אחת מהן עוסקת בטיפולי פנים ויופי עם המכשור של החברות המתקדמות ביותר בשוק. בין היתר יש להן מכשור מתקדם לטיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי פנים לעור שמן בעייתי, פיגמנטציית העור, עור מבוגר ויבש וכדומה.

בנוסף, סבטלנה מתמחה בהסרות שיער בשיטת IPL ואפילציה.

מרי מתמחה בטיפולי גוף אנטי צלוליט עם מכשיר הטכני-ספא של , Guinot Paris מכשיר זה עובד על המסת שומן והצרת היקפים, כאשר תוצאות ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון וזו התחייבות.

מרי קוסמטיקס. יח"צ,
מרי קוסמטיקס/יח"צ

דניאלה, הבת של מרי נכנסה לעבוד בקליניקה מיד עם השחרור מהצבא וב-8 השנים האחרונות מתמחה בתחום הציפורניים. היא עובדת עם חומרי ביו סקלפצ'ר, ג'ל אשר מגיע מדרום אפריקה והייחודיות שלו שהוא עשוי מ-100 אחוז חומרים טבעיים, והמריחה עצמה מתבצעת עם מכחול.

דניאלה שמה דגש גדול על עבודה ידנית ומעדיפה כמה שפחות לעבוד עם מכונות, על מנת לא לגרום לפגיעה בציפורניים. דניאלה מתמחה בלק ג'ל, פדיקור ,מניקור וכל הנוגע לציפורניים.

בנוסף ניתן להזמין במקום גם עיסויים רפואיים שונים, טיפולי רפלקסולוגיה ועוד. כמו כן אפשר לרכוש ממגוון מוצרי הקוסמטיקה המובילים, כאלה שהקוסמטיקאיות משתמשות בהם, לצורך המשך טיפולים בבית ובכלל, קרמים לפנים, קרמים לגוף, הכל מהכל.


מה שמניע וממלא את שלושת הנשים בקליניקה זה שכל לקוחה תקבל את היחס האישי המגיע לה, ותצא עם חיוך על הפנים ושביעות רצון מלאה.

הקליניקה של מרי קוסמטיקס נמצא ברחוב ארלוזורוב 8 ברמת גן.

שעות הפעילות:

ימים ב'-ה' בין השעות 09:00 עד 21:00.

יום ו' בין השעות 08:00 עד 16:00.

טלפון להזמנות:

מרי: 052-7566359

דניאלה: 050-8107094

סבטלנה: 054-6595514

מרי קוסמטיקס, זמינות, מקצועיות ואמינות. כל לקוחה תקבל פה ייעוץ והכוונה מקצועית, אישית, חמימה ובמחירים נוחים ביותר.

לעמוד הפייסבוק

לאינסטגרם של דניאלה

לאינסטגרם של סבטלנה

בשיתוף מרי קוסמטיקס, בשיתוף מרי קוסמטיקס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully