וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטים בטבע: הגלריה המדהימה המוקפת ירוק

בשיתוף דרך האבן, בשיתוף דרך האבן

28.11.2019 / 15:05

יהלי ציפורי מכינה תכשיטים מאבנים יקרות כבר 20 שנה בגלריה שלה בכפר אביב. קפצנו לשם להתרשמות מהירה

דרך האבן. יח"צ,
דרך האבן/יח"צ

דרך האבן הוא בית עסק לעיצוב תכשיטים המציג את תוצריובגלרייה יחידה מסוגה, במקום פסטורלי מאוד של שפע, אוויר וטבע. בגלרייה ניתן למצוא עיצובים מיוחדים שעשויים מאבני חן ואנרגיה, כאשר לכל אבן יש את המשמעות שלה.

הגלרייה עצמה נפתחה לפני 5 שנים ומי שמפעילה אותה היא יהלי ציפורי, אמנית העוסקת במקצוע כבר 20 שנה. המקום עשה לעצמו שם של מקום מיוחד והחלטנו להגיע למקום על מנת להתרשם ממנו מקרוב. בין צלילי מפלי מים ראינו הרבה ירוק בעיניים, ירוק של תכשיטים ייחודים מאבני חן ואנרגיה.

תוך כדי תנועה מצאנו זמן לגלוש אל עמוד הפייסבוק של הגלריה והביקורות היו מפרגנות במיוחד. לאה כץ כתבה: "יהלי היקרה, הוקסמתי מהתכשיטים המקוריים שאת יוצרת בכישרון רב ומאופייך המיוחד. במלון דיוויד בים המלח רכשתי אצלך שתי שרשרות לי ולבתי. בתי אהבה מאוד את שרשרת הפנינים. ממליצה עלייך בחום רב".

דרך האבן. ברק ציפורי,
הגלריה/ברק ציפורי

אלינור אשכנזי כתבה: "רכשתי שרשרת מדהימה מיהל עיצובים. חייבת לפרגן על השירות המדהים שקיבלתי המחירים המעולים וכמובן איכות המוצר, תודה יהלי".

‏סמדר קסטלנובו‏ כתבה: "הייתי בגלריה. תכשיטים מקסימים במחירים שפויים לכל כיס".

תפסנו את יהלי לשיחה קצרה ושאלנו אותה לאן היא שואפת לקחת את הגלרייה המיוחדת. "המקום שלנו נדיר ביופיו, אני רוצה להפוך אותו לתיירותי יותר", אמרה יהלי. "בנוסף, בקרוב יהיה לנו קונספט של קבלות שבת בכל יום שישי והכל בעיצוב כפרי".

לא יכולנו שלא להסכים עם יהלי, מדובר בפנינת טבע אמיתית, כדאי לבוא גם עם הילדים על מנת לטייל ולנשום טבע אמיתי. מי שמתקשה להגיע ורוצה לראות את שפע התכשיטים המיוחדיים, יכול לעשות זאת דרך החנות האינטרנטית של הגלרייה.

יתרון גדול ברכישה של התכשיטים הוא שאין פערי תיווך כמו במקומות אחרים, יהלי היא זו שמייבאת את כל אבני החן ומעצבת את הכל בצורה ייחודית לה.

שאלנו את יהלי איך היא הגיעה לעולם התכשיטים. "לא ידעתי שזה יהיה העיסוק המרכזי שלי בחיים, קודם לכן הייתי דוגמנית, כמו כן הייתי גם מאמנת כושר אירובי 15 שנים בין המדריכים הראשונים בארץ ותוך כדי עסקתי גם בתכשיטים, אבל התחלתי להימשך לעולם התכשיטים מהאהבה שלי לאבני חן ואנרגיה מכל הסוגים.

"זה החל להתערבב עם אהבתי לאופנה ועד מהרה מצאתי את עצמי משלבת בין השניים. התחלתי לעצב לעצמי שרשראות טבעות וצמידים שהתאימו לי מבחינה עיצובית ואנרגטית. הסתובבתי איתם בכל מקום והפידבקים לא איחרו להגיע, מחברות או גברים שרצו לקנות אותם כמתנה לנשים שלהם. שם נפל לי האסימון כי אולי כדאי לעשות עם זה משהו מסחרי. בעבודה קשה ולא מעט משאבים פתחתי את הגלרייה ואני גאה בה, זה מפעל החיים שלי".

"חשוב לי לציין שאנו תורמים רבות לחזות החיצונית של בסיסי צה"ל הקרביים", המשיכה יהלי. "אחרי שהגלריה תפסה לה שם לא איחרו לבוא וליהנות מעיצובים חדישים ומיוחדים גם שחקנים, שמרים ומנחי טלוויזיה".

בחודשי הקיץ אפשר למצוא במקום מלבד תכשיטים גם מוצרי נוי לגינה ,אבנים, סלעים וחלוקים מכל העולם. ומה בחורף? זה הזמן שלכם ליצור קשר עם יהלי בטלפון 054-4664074

או לקפוץ לגלרייה אשר ממוקמת בכפר אביב ברחוב המייסדים 15 ולבדוק בעצמכם, לא תצטערו.


לאתר החברה

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף דרך האבן, בשיתוף דרך האבן
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully