וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסים לשטוף את הרכב ויוצאים עם חופשה זוגית לחו"ל

בשיתוף נוצץ אקספרס, בשיתוף נוצץ אקספרס

28.11.2019 / 14:20

לא רק הרכב יקבל טיפול עוטף במכון השטיפה נוצץ אקספרס - גם ללקוח עצמו לא שוכחים לדאוג

נוצץ שטיפת רכב. יח"צ,
נוצץ אקספרס/יח"צ

החורף בפתח ובקרוב מאוד כלי הרכב של כולנו יהיו מלאים בבוץ וזה אומר שצריך לחפש מכון שטיפת כלי רכב. הבעיה היא שרובם יקרים מאוד, לא עושים את העבודה במאה אחוז ולא פעם גם גורמים לשריטות על המכוניות, אז מה עושים? מגיעים לנוצץ אקספרס, מי שעשו מהפכה בעולם שטיפות הרכב בישראל.

את המהפך בתחום שטיפת המכוניות ביצעו בנוצץ אקספרס לפני כשנה. להבדיל ממקומות אחרים, כאן מופעלת מערכת שלמה של נותני שירות ללקוח. החל מהבעלים איהב שתמיד נמצא בשטח ודואג שהכל ידפוק כמו שעון שוויצרי, בנוסף לאחראי משמרת, כאשר בשעות העומס ישנם שניים כאלה אשר דואגים שעל כל רכב עובדים במכה אחת שני פועלים.

מהרגע שהרכב נכנס למכונה לא עוברים יותר ממספר דקות ספורות עד הוא מוכן נקי, מצוחצח ומריח כמו בושם. השינוי בדפוס החשיבה והגישה במקום גורמים לזה שבממוצע פוקדים את המקום 200 כלי רכב מדי יום.

נוצץ שטיפת רכב. יח"צ,
נוצץ אקספרס/יח"צ

אבל לא רק השירות אלא גם המחיר החדש שבר את כל החוקים הישנים. שטיפת רכב נוצץ אקספרס מציעה מנוי אישי חודשי לרכב ב-100 שקלים בלבד. מדובר במנוי מהפכני, כזה שלא מצאנו באף מקום אחר בארץ. המנוי החדש בעצם מציע שטיפה יומית בפחות מארבע שקלים ליום, זה בלתי נתפש ממש.

כל מי שממתין לרכבו יכול ליהנות מהטבה של קפה + עיתון בחינם. את זמן ההמתנה ניתן לעשות בפינה פסטורלית ירוקה ונעימה, כאשר הלקוח חשוף לאורך כל הדרך להליך השטיפה, הכל נעשה בשקיפות ולשביעות רצון הלקוח.

בנוסף במקום ישנה חנות למוצרים נלווים לרכב: מים לווישרים, כל סוגי הריחנים, ספריי אנטי פנצ'ר, שואב אבק עצמי, ספריי לצמיגים, קומפרסור עצמי ועוד. כל הציוד בחנות במחירים עממיים לגמרי.
שאלנו את איהב לאן ממשיכים מכאן והוא השאיר אותנו עם פה פעור. " בקרוב מאוד תתרחש מהפכה נוספת בנוצץ אקספרס. בעליי המנויים במכון יכנסו מידיי חודשיים להגרלה של חופשה זוגית הכוללת טיסות ומלון ביעדים משתנים". זוהי סנסציה בעולם שטיפת כלי הרכב, מה שנתפס כדבר שעושים "על הדרך" הופך להיות לאטרקטיבי עוד יותר עם הסיכוי לצאת עם חופשה זוגית לחו"ל על חשבון בעל הבית.

שאלנו את איהב היכן נולדו הרעיונות הללו: "הרעיון של נוצץ שטיפת רכבים אקספרס נולד אחרי בדיקה רצינית של כל מקומות שטיפה בכל הארץ. יצאתי לבדוק מה העלויות של המתחרים שלי ונוכחתי לדעת כי תשלום על שטיפה חד פעמית לרכב נע בין 50 - 80 שקלים לפעם אחת. רציתי לעשות שינוי, להוכיח שאפשר גם אחרת, להנגיש לכל אחד ולכל כיס את חווית שטיפת הרכב, רכב נקי לכל החודש".

המחירון הכללי כולל בתוכו:
* תשלום חד פעמי.
* מנוי חודשי לשלושים יום ב-100 שקלים.
* מנוי חצי שנתי בעלות של 550 שקלים בלבד.
* מנוי שנתי במבצע מטורף של 999 שקלים, כולל חג הפסח.

מכונת השטיפה החיצונית היא מסוג, Istobal המכונה האיכותיות ביותר בתחום, זו הסיבה שרכבי יוקרה רבים מגיעים למכון השטיפה במיוחד מכל רחבי הארץ.

מכון השטיפה נוצץ אקספרס נמצא בתחנת דלק "סונול ינה" ברמלה.

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף נוצץ אקספרס, בשיתוף נוצץ אקספרס
  • עוד באותו נושא:
  • שטיפת רכב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully