וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנה לא הולכות ברגל: האינסטלטור שיעשה לכם ראש שקט

בשיתוף יהודה אינסטלציה, בשיתוף יהודה אינסטלציה

28.11.2019 / 10:37

התפוצץ לכם צינור בקיר, הניאגרה נוזלת או שיש סתימה בכיור? לפניכם יש שתי אופציות, לשבור את הראש והגב בניסיון לתקן זאת לבד בצורה חובבנית או לקרוא לאיש מקצוע מדופלם שיחסוך לכם את הזמן, מה תעדיפו?

יהודה אינסטלציה. יח"צ,
יהודה אינסטלציה/יח"צ

יהודה אינסטלציה הוא אחד מאנשי המקצוע הידועים באזור באר שבע הדרום. מאחוריו יש 30 שנות ניסיון ללא דופי, מחירים נוחים ועבודה נקייה.

אחד הלקוחות שלו, הרצל פיטוסי, מספר: "כשהייתי צעיר אבא שלי לימד אותי דבר שאני מיישם אותו כל חיי, אם יש תקלה מסויימת עדיף לקרוא לאיש מקצוע. הוא מקבל פרנסה ואתה תקבל עבודה נקייה וככה אני עושה בכל דבר. אם האוטו מתקלקל אז אני הולך למוסך, גם אם נדמה לי שאני יכול לטפל בבעיה לבדי. בכל הנוגע לאינסטלציה, אני הולך עם יהודה כבר 20 שנה, בכל בית שבו התגוררתי ואני מרוצה עד הגג, תמיד זמין, נחמד ועושה יופי של עבודה".

יהודה מעניק שירות לכל בעיות האינסטלציה. בין היתר הוא מבצע איתור נזילות מים ואיתור דליפות ממערכות ביוב של בתים או בניינים. הדבר נעשה בעזרת מכשור הכולל מצלמות לאיתור מקור הדליפה, גלאים ופקקי לחץ.

בנוסף יהודה מבצע שחרור סתימות על ידי המכונה החדשנית והכי מקצועית בתחום, ביופית, מכונה אשר שינתה מקצה לקצה את עבודת הסתימות המקצועיות. מכשיר ביופית מעניק פתרון מדהים לשחרור סתימות בעזרת לחץ, הטיפול בעזרת הביופית מתאים לבתים פרטיים, בניינים ומוסדות גדולים. נכון לעכשיו בודדים אנשי המקצוע אשר עושים שימוש במכונה החדשנית הזו.

מכשיר נוסף בו עושה יהודה שימוש הוא דיזה המשמש לחיתוך שורשים בתוך צנרת ביוב. המכשיר עובד על לחץ, מעוטר בסכינים חדות אשר נועדו לחתוך את השורשים בתוך צנרת הביוב.

יהודה אינסטלציה. יח"צ,
המכשירים של יהודה/יח"צ

יהודה מסביר על תפיסת העולם שלו במקצוע: "אני עובד בשביל עצמי ובשביל לפתור את בעיות הלקוח בדרך הכי מוסרית, מקצועית ומהירה שיש, לא מעניין אותי הכסף. לכן רוב הלקוחות שלי מגיעים מפה לאוזן, העבודה הטובה והמחירים ההוגנים שלי הם העדות הכי טובה, לכן נמצא בשוק כבר 30 שנה".

מדובר ביתרון עצום לעומת כל השאר, ניסיון של 30 שנה, כך שאין בעיה שיהודה לא נתקל בה בעבר. המחירים ההוגנים, הציוד החדיש, המקצועיות ואמינות שלו לא משאירים מקום לספק. אם יש לכם בעיית אינסטלציה כדאי לכם לפנות למקצוען אמיתי.

יהודה אינסטלציה, ליצירת קשר בכל שאלה או בעיה, מוזמנים להתקשר לטלפון מספר: 050-7949515.

בשיתוף יהודה אינסטלציה, בשיתוף יהודה אינסטלציה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully