וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תביאו את הסגנון - אנחנו נביא את הקעקוע

בשיתוף דיו קעקועים, בשיתוף דיו קעקועים

27.11.2019 / 16:59

דיו קעקועים הממוקם בפלורנטין הוא לא רק סטודיו אלא מקום העוזר לך לפתח את הקעקוע המתאים. ניתן גם ללמוד את רזי המקצוע

דיו קעקועים. יח"צ,
דיו קעקועים/יח"צ

חושבים לעשות קעקוע? ככל הנראה הדבר הראשון שתעשו יהיה לחפש השראה באינטרנט, בפייסבוק, אינסטגרם, אולי פינטרסט, אבל רעיון הוא החלק הקל, מה הלאה?

חיפשנו סטודיו שישמח לחלוק איתנו טיפים ומידע מעניין בנוגע לתהליך הקעקוע. כך נחשפנו ל-Vlog קעקועים חדש וראשון מסוגו (שנספר לכם עליו ממש בעוד רגע) אשר נוצר על ידי סטודיו דְּיוֹ קעקועים, סטודיו תל אביבי בהתאמה אישית.

הביקורות בעמוד הפייסבוק של הסטודיו לא משאירות מקום לספק לגבי שביעות רצון הלקוחות. וכך קרה שיצאנו לבדוק, מי הם האנשים העומדים מאחורי המכונה?

הגענו לסטודיו שממוקם בשכונת פלורנטין, בלב שוק לוינסקי שוקק החיים. המקום מהווה מרחב משותף ליצירת סגנונות קעקועים עכשוויים וחדשניים. להפתעתנו גילינו סטודיו אומנותי ומקצועי, שמעבר להיותו מרחב משפחתי ונעים להתקעקע, הוא גם מקום עם אג'נדה חברתית ומוטיבציה ליצור תכנים חברתיים ומעניינים עבור קהילת המקעקעים והמתקעקעים.

האמנים בסטודיו דְּיוֹ משלבים מגוון סגנונות קעקוע כמו: ריאליזם, ריאליזם מיניאטורי, מינימליזם, ניו סקול וסקאצ', אלה מתורגמים במדיה של איורים, ציורים דיגיטליים ועיצובים גרפיים לתוך קעקועים.

זה המקום להוסיף שמעבר לקעקועים, תמצאו בסטודיו גם פירסר מקצועי שישמח לחורר ולקשט אתכם במבחר רחב של תכשיטי טיטניום מכסף או זהב, אבני אופל צבעוניות ועוד.

סטודיו דְּיוֹ מבקשים להיות מקור של מידע ולימודים עבור קהילת המתקעקעים, לכן השיקו Vlog חדש הנקרא "מוציאים לעור". בVlog תוכלו למצוא סדרת סרטונים המסבירים כל מה שצריך לדעת על שלבי עשיית קעקוע: לפני, תוך כדי ואחרי. בנוסף תוכלו לצפות גם בסרטוני היכרות עם האמנים העובדים בסטודיו ולשמוע מהם טיפים וסיפורים מיוחדים.

לינק לצפיה בסרטוני הVlog ניתן למצוא כאן:

דיו קעקועים. יח"צ,
דיו קעקועים/יח"צ

גל, המייסד והבעלים של המקום, ועדי, מנהלת הסטודיו מסבירים איך בעצם מתחיל קעקוע טוב. לדבריהם, קעקוע טוב מתחיל ברעיון טוב. "ברגע שיש לכם רעיון, גם אם הוא עדיין מעורפל ולא מגובש במלואו, קיבעו לכם פגישת ייעוץ עם מקעקע מקצועי שמתאים לסגנון שאתם אוהבים.

"פגישה כזו אורכת כחצי שעה, ובמהלכה מדייקים יחדיו את הרעיון לעיצוב, תוך כדי הבנת צרכי ורצונות הלקוח. לפגישת הייעוץ מומלץ להגיע מוכנים עם מספר תמונות רפרנס של ציורים או קעקועים שאהבתם".

אחד המקעקעים בסטודיו, נעם, מספק טיפ נוסף. "תמונות רפרנס לא בהכרח צריכות להיות של מה שתרצו לקעקע, אלא כאלה שיסבירו את סגנון הציור המועדף עליכם. למשל, אם לקוח מעוניין בקעקוע של דוב פנדה, יש הרבה דרכים לצייר את אותו דוב פנדה, ריאליסטי, מינימליסטי, איורי, אבסטרקטי.

"מה שמעניין אותנו זה לא לראות מלא תמונות של דובי פנדה מהפינטרסט, אלא דווקא תמונות של הסגנון האומנותי שאתם מתחברים אליו. אנחנו כבר נדע לצייר את הדוב בהתאם לסגנון שאתם אוהבים".

לאחר פגישת הייעוץ תיקבע לכם פגישה לקעקוע עצמו. המקעקע יכין את העיצוב שלכם ליום הקעקוע, במידה ויש צורך בתיקונים ושיפורים, הם ייעשו ביחד עם הלקוח בטרם תחילת הקעקוע.

ברגע שהעיצוב מוכן ואושר על ידי הלקוח, מתחילים.

ביום הקעקוע חשוב לזכור להגיע לאחר ארוחה טובה ושינה טובה, וכמובן לא לצרוך סמים או אלכוהול ביממה שלפני כן משום שהגוף צריך להיות במיטבו.

אוקיי, קעקוע יש. מה עכשיו? חשוב שתזכרו שאופן הטיפול והשמירה שלכם על הקעקוע הוא שיקבע את מראה הקעקוע בעתיד. אם אתם מעוניינים בקעקוע שיראה רענן לשנים רבות ויקצור מחמאות, אנחנו ממליצים שתעקבו אחר ההוראות של המקעקע שלכם ותקדישו דקה מזמנכם לקרוא את הטיפים, ההוראות וההמלצות לטיפול גם באתר הסטודיו בלינק הבא: http://bit.ly/dyo_FAQ

אם אתם מכורים למחט אבל גם אמנים בעצמכם - עבורכם יש בונוס מיוחד. בנוסף לחיי היום-יום של הסטודיו, דְּיוֹ גם השיקו כיתת לימוד מעשי לקעקוע בחלל מקצועי ומותאם, המיועד לכל אמן שמעוניין להכנס לתחום הכי סקסי היום, ללמוד לקעקע כמקצוע לכל דבר.

מדובר בקורס אינטנסיבי שאורכו שלושה חודשים, במהלכו מקעקעים התלמידים על עורות אמיתיים של מתנדבים תוך כדי השגחה צמודה של מורה. הלימודים נעשים בקבוצות אינטימיות של עד שישה תלמידים, כך שכל תלמיד מקבל מענה ויחס אישי ומקצועי. הסטודיו אף מאפשר לבוגרי הקורס להשתמש בציוד ובכיתת הלימוד בתחילת דרכם המקצועית, כך שלא יצטרכו להשכיר מקום לקעקע בו עד צבירת ניסיון.

אין ספק שהתרשמנו שמדובר במקום מיוחד, כזה שמשלב חוויה שירותית לכל לקוח, שם דגש על אומנות מותאמת אישית, שימוש בדיו שחור וצבעים טבעוניים בלבד, אבזור החלל בציוד המתקדם ביותר שקיים בתחום, ובעיקר, בעל חזון ייחודי להעניק ערכים מוספים למקעקעים, קהל הלקוחות ולחברה בכלל.

לסיום, שאלנו את עדי על תפיסת עולמה, שלה ושל הסטודיו: "דְּיוֹ קעקועים הוקם לפני כשנתיים מתוך חזון של יצירה משותפת ואומנות חדשנית בתחום הקעקועים. הייחודיות שלנו היא קודם כל חוויית לקוח אישית ונעימה. אף אחד לא רוצה להרגיש שהוא צריך לרדוף כדי להיות לקוח. שנית, זו המוטיבציה לשים בפרונט את העשייה החברתית הנלווית לאומנות.אחת לכמה זמן להרים אירועי התרמה למרכזי סיוע, להעלות מודעות חברתית בנושאים כמו הפרעות נפש דרך המדיה של הקעקועים (זהו אחד הפרויקטים המרכזיים של רוני, שמקעקעת אצלנו בסטודיו) שיתוף ולימוד ידע חשוב עם קהל המתקעקעים הישראלי דרך סרטוני וידאו ועוד. כל אלה, נעשים מתוך אהבת הזולת ואמונה חזקה שאומנות אמיתית היא כזו שיש לה אמירה והשפעה שמהדהדת הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ליצירת קשר עם סטודיו דְּיוֹ ניתן להתקשר לטלפון, או לשלוח הודעת וואטסאפ
למספר: 054-7756445.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לערוץ היוטיוב

לוואטסאפ של הסטודיו

לאתר הסטודיו

בשיתוף דיו קעקועים, בשיתוף דיו קעקועים
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully