וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגריל בר הקטן מנתיבות שעוד יכבוש את ישראל

בשיתוף שיפודי הפינה, בשיתוף שיפודי הפינה

26.11.2019 / 13:00

גריל בר שיפודי הפינה הוא אחד מהעסקים המצליחים בדרום בניהולו של אבירם. התוכניות העתידיות של הבעלים כוללות אירועים וקייטרינג

שיפודי הפינה. יח"צ,
שיופדי הפינה/יח"צ

גריל בר ואוכל רחוב הם שני מושגים שכולנו מכירים ועל פניו נשמעים כמו שילוב פשוט שאי אפשר להיכשל בו. במציאות בשוק הקולינרי הישראלי, מאות מקומות של אוכל נפתחים בקול תרועה ונסגרים באותה המהירות, כאשר רק הטובים ביותר ממשיכים לצעוד בגאון.

אחד המקומות המצליחים ביותר באזור הדרום הוא גריל בר שיפודי הפינה בנתיבות. המסעדה פעילה כבר למעלה מעשרים שנה ובעשור האחרון מנוהלת על ידי בעל הבית הגדול, אבירם.

שרון עמרני, לקוחה, אומרת כי "האוכל והסלטים טעימים פה ומעל כולם הקבב שאין שני לו. אני ובעלי בעלי אוכלים בהרבה במסעדות והשירות פה יוצא דופן, אווירה אחרת. אנחנו חוזרים לפה כל פעם מחדש ולא מתאכזבים, בזכות היחס החם והטעמים".

אחת הסיבות להצלחה הגדולה של המסעדה היא שינוי הקונספט שאבירם הכניס פנימה - יצירה של כמה מתחמים שונים. ישנה הפרדה בין אלו שבאים לאכול על הבר וללכת ומתחם הזמנות טייק אוויי, לבין אלו שמגיעים לארוחת צהריים, פותחים שולחן ומגיעים לישיבה ארוכה. בסגנון הזה כל אחד מקבל שירות מהיר ויעיל יותר.

שיפודי הפינה. יח"צ,
שיופדי הפינה/יח"צ

אבירם מספר כיצד הגיע לתחום המסעדנות: "עבודתי הראשונה היתה כמלצר במסעדה. תוך כדי תנועה החלפתי מספר תפקידים, עד שבאחד המקומות נכנסתי גם למטבח, התחלתי ללמוד את רזי המקצוע והתאהבתי. מאז אני מקפיד ללמוד דברים נוספים כל הזמן, דואג לא לדרוך במקום".

כל המאכלים במקום אותנטיים ונעשים על ידי אנשי הצוות, שום דבר לא מגיע מבחוץ. זה כולל את הלאפות, הפיתות והבאגטים, הכל עבודת יד דרך הטאבון שנמצא במקום, כך שהבצק יוצא מושלם. הביקורות בעמוד הפייסבוק של המסעדה מהללות, מי שזוכים לאיזכור קבוע הם הבשרים במקום, האיכות והצורה שבה הם מתובלים ונעשים.

אבירם מספר על מה מניע אותו: "אני רוצה להביא חדשנות, לגרום ללקוחות לטעם מנות חדשות, לא להישאר רק במוכר ובידוע. כך גם אני פועל, המטרה העתידית שלי היא להתפתח לעוד מקומות בארץ. לקחת את החלק המרכזי של המסעדה ולהפוך אותו לאולם אירועי בוטיק שבו יוגשו מאכלים שונים".
בעתיד הקרוב יותר מסעדת שיפודי הפינה מתכננת לפתוח שירותי קייטרינג. אופציה עתידית נוספת לפי דרישה היא הגעה אל בית הלקוח והכנת אוכל במקום על ידי אחד הטבחים של המקום.

מספר שעות שבהן חווינו את מסעדת שיפודי הפינה מקרוב לא השאירו ספק, מדובר במקום חמים עם אווירה ביתית, אוכל ברמה גבוהה עם שירות מפנק. סביר מאוד להניח שהתוכנית של אבירם לפרוץ גבולות אל מעבר לנתיבות תצליח ובגדול - את הנוסחה המנצחת הוא יצר בעצמו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בשיתוף שיפודי הפינה, בשיתוף שיפודי הפינה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully