וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגיע ליום המושלם כשאת הכי מושלמת: סודות האיפור של ליאור רוימי

בשיתוף ליאור רוימי, בשיתוף ליאור רוימי

26.11.2019 / 11:54

היום הגדול שלכן מתקרב ואתן מתלבטות עם איזה איפור כדאי לכן להיות בחתונה. מעבר למחיר, אתן חייבות למצוא איש או אשת מקצוע אשר יאבחנו את עור הפנים ומכאן ידעו להתאים את האיפור המושלם, על מנת שהכלה באמת תגנוב את ההצגה

איפור ליאור. יח"צ,
איפור של ליאור רוימי/יח"צ

ליאור רוימי, רק בת 27 אבל כבר עשתה לעצמה שם גדול של אחת מנשות המקצוע המובילות בתחום איפור כלות. במסגרת עבודתה ליאור מגיעה לכל מקום שבו הכלה מתארגנת, בתי מלון, סלון הבית, מספרות ועוד. בנוסף יש לה סטודיו בתל אביב, כך שהיא גמישה מבחינת זמינות ומקום ההתארגנות.

אפרת אריאל, לקוחה של רוימי אומרת כי "לקראת החתונה חיפשתי בקדחתנות מאפרת שתהיה מושלמת עבורי. חברה של אחותי המליצה לי על ליאור ומהשיחה הראשונה הרגשתי חיבור. בפגישת האיפור לפני החתונה שוחחנו ארוכות על מה הטעמים שלי, ליאור הציגה לי מספר אפשרויות שלדעתה יתאימו לגוון וצורת הפנים שלי.

איפור ליאור. יח"צ,
איפור של ליאור רוימי/יח"צ

"ניסינו מספר אופציות, בסוף החלטנו ללכת על איפור עדין, כזה שיחמיא לפנים הנקיות שלי אך יחד עם זה מספיק חזק לריקודים, זיעה ונשיקות בזמן החתונה. בבוקר החתונה ליאור הגיעה אל בית המלון שלי, איפרה אותי במשך כמה שעות בסבלנות מטורפת וזה לא היה קל עם הפרפרים שהיו לי בבטן. ליאור סופר מקצועית, נעימה ואני ממליצה לכל אחת לנסות אותה, לא תצטערו".

ליאור סיפרה על האני מאמין שלה בתחום איפור כלות: "אני מעדיפה לאפר בקו נקי וטבעי ככל שאפשר. אני לא מאמינה בלהעמיס איפור, אלא אוהבת להבליט את מה שיפה ולהסתיר את מה שהכלה פחות אוהבת בעצמה".

ליאור לא מאפרת רק כלות והיא מתמחה באיפור ערב לכל אירוע. למרות הצלחתה, ליאור לא נותנת לשם שהולך לפניה לשנות את מחירי העבודה שהיא מעניקה, אלא שומרת על מחירון נוח ואטרקטיבי.

"עמידה בזמנים זה הדבר הראשון שאני מקפידה עליו", מסבירה ליאור על החשוב במקצוע מעבר לאיפור. "המקצוע הזה דורש ממני להיות בזמינות מתמדת, לא להיות חולה, לא לקבוע טיסות וחופשות בספונטניות כי הלקוח הוא מעל הכל, במיוחד בכל הנוגע לכלות.

"כלה צריכה את השקט שלה מכל מי שעובד איתה ביום חתונתה, אני כאן כדי לעשות זאת. אני מתחברת ללקוחה עוד לפני תחילת העבודה, לומדת אותה ואת רצונותיה, את הגבולות שלה, מה היא אוהבת ולא אוהבת, כל דבר שיכול לעזור לי על מנת שהיא תצא עם חיוך גדול ושביעות רצון מלאה".

ניתן לפנות לליאור בבקשה לסגנונות איפור שונים, היא אשת מקצוע אשר מתחדשת כל הזמן ודואגת להרחיב את הידע והמקצועיות שלה בתחום.

חלק מהפריצה שלה למחוזות איפור נוספים קשור לחג פורים. היומן שלה בתקופת החג מתמלא כבר כמה חודשים מראש עם הזמנות ליד המקצועית והאפקטים המיוחדים שלה. איפור במה, איפור אפקטים משוגעים ומפחידים, עבודה עם לטקס, דם מלאכותי ועוד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בשיתוף ליאור רוימי, בשיתוף ליאור רוימי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully