וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבינים ללב של גבר: המספרה של נאור לוי ברחובות

בשיתוף נאור לוי, בשיתוף נאור לוי

26.11.2019 / 10:43

בעוד רוב המספרות ברחבי הארץ הפכו להיות לבית חרושת המוני, יש יגידו בצורה מוגזמת, כאשר תספורות הגברים נדחקו החוצה והשאירו מקום לנשים בעיקר, מי שהחזיר עטרה ליושנה ושומר על מקום קטן, חמים ומקצועי לתספורות גברים הוא נאור לוי

נאור לוי. יח"צ,
נאור לוי/יח"צ

המספרה של נאור לוי ברחובות מתמחה בכל סוגי התספורות, עיצוב זקנים, צבע, החלקות. המספרה ממוקמת ברחוב חנה אברך 49 ברחובות ופועלת בהצלחה כבר כשנה וחצי.

אברהם לב, לקוח של המספרה, אומר כי "בשנים האחרונות הסתובבתי בין כל מיני סלונים בעיר ולא הייתי מרוצה מאף אחד מהם. הכל רעש, המולה ואין יחס אישי ומבין את הראש של הגבר. חבר מהעבודה המליץ לי על נאור, לאחר המפגש הראשון בינינו ידעתי שמצאתי את מי שידאג לי לתספורת קבועה. מקום שקט, חמים, שיחות גברים בלבד ויד מקצועית של הבחור הצעיר".

לקוחות נוספים מספרים כי לא מדובר בעוד בתספורת וזו לא עוד סתם מספרה, אלא בנוסף מקבלים שירות מכל הלב. נאור לא נותן לאף אחד לצאת מבלי שיהיה שבע רצון במאה אחוז. יתרון גדול של נאור היא העובדה שהוא מספר בעזרת מכונות תספורת הכי חדשות בשוק, כאלה שהוא מייבא מחו"ל. למכונות דירוגים שונים מאלה הקיימים בארץ ולכן התספורות יוצאות ברמה אחת מעל כולם.

נאור לוי. איתי מתוק,
נאור לוי/איתי מתוק

שאלנו את נאור על היערכות שלו לקראת ימי החורף. "כבר מורגשת אצלי תנועה של אנשים, יש הרבה עיצובים חדשים, המון צבעים, כאלה שמבקשים תספורות עם נגיעה ייחודית. החורף גורם לאנשים לרצות לעשות שינוי ואני שמח שהם מרשים לי להתפרע".

לוי אף מפרט על תפיסת העולם שלו. "אין אצלי דבר כזה שלקוח יוצא לא מרוצה. אני נותן את הנגיעה האישית שלי בכל תספורת, החל מהילד הקטן ועד הבחור המבוגר ביותר שנכנס אליי למספרה. אני משקיע זמן, אהבה ומחשבה בכל עבודה".

ליצירת קשר עם מספרת נאור לוי

ניתן להתקשר למספר 054-4564827.

לעמוד האינסטגרם של המספרה

בשיתוף נאור לוי, בשיתוף נאור לוי
  • עוד באותו נושא:
  • מספרה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully