וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בבאר שבע: חדרי הבריחה שהם כיף מאתגר ומגבש

בשיתוף קווסטים, בשיתוף קווסטים

26.11.2019 / 9:13

2 חדרי הבריחה של קווסטים בבאר שבע מאפשרים לזוגות, חברים, משפחות ואפילו עובדי חברות לשתף פעולה על מנת לנצח את השעון ולפתור את החידות המאתגרות

חדרי בריחה קווסטים. יח"צ,
חדרי בריחה קווסטים/יח"צ

חדרי הבריחה הפכו להיות לאחד ממקומות הבילוי הכי פופולריים בישראל. מאחורי הרעיון עומד חדר מלא בחידות שאותם המשתתפים צריכים לפתור והעניין הופך להיות למאתגר, חוויתי, מגבש ומשאיר טעם של עוד.

בבאר שבע ישנם שני חדרי בריחה אשר עשו לעצמם שם גדול בכל אזור הדרום, חדרים מיוחדים ומעניינים במיוחד, חדרי הבריחה קווסטים. לכל חדר יש סיפור מסגרת או משימה שצריך להשלים והוא מעוצב בהתאם לסיפור שנבחר.

המשימה מושלמת בעזרת שימוש בחפצים שונים הנמצאים בחדר, מציאת רמזים, מעבר בין חדרים, ופתרון חידות היגיון אשר עוזרים להתקדם במשחק עד לדלת האחרונה, כל זה תחת לחץ השעון המתקתק. המשחק בחדר בריחה מלא באדרנלין וריגושים מתחילתו ועד סופו, גורם לכולם להפעיל את החושים שלכם ולשתף ביחד פעולה למען המטרה המשותפת, לברוח מהחדר לפני שהזמן נגמר.

קווסטים. יח"צ,
הנאה לזוגות, חברים או עובדים/יח"צ

חדר הבריחה הראשון בקווסטים הוא "רוצח הרנטגן", מדובר במשחק קלאסי למתחילים, מוזרק באנרנדלין מאוד גבוה. חדר הבריחה השני בקווסטים הוא "בשבי הסורי", משחק ריגול מרתק חוצה גבולות.

בכל חדר בריחה מספר המשתתפים יכול לנוע בין 2 ל-10 וזו הסיבה שחדרי הבריחה של קווסטים מארחים גם חברות אשר שולחות את עובדיהן אל ערבי גיבוש במקום.

דקלה שביט, מנהלת במשרד ביטוח, אשר שלחה את עובדי החברה לבילוי בחדרי הבריחה קווסטים אומרת כי זו "חוויה מעולם אחר, היה כיף גדול, מלא צחוקים. היה מדהים לראות את עבודת הצוות, את התחרותיות והרצינות שהחבר'ה השקיעו ואת כל הכיף הזה לקחנו בחזרה למשרד. כל יום אנחנו נזכרים בעוד קטע מצחיק ומאתגר שהיה לנו בחדרי הבריחה, אני ממליצה בחום לכל בעל עסק ובכלל, לכל מי שרוצה להעביר כמה שעות של בילוי אחר".

גיל, הבעלים של מתחם חדרי הבריחה קווסטים אומר כי "חדר הבריחה הוא פתח לבילוי שונה, מגוון וכזה המעניק למשתתפים בו חוויה שונה ומאתגרת. זה יכול להיות עם בת או בן הזוג, קבוצת חברים או משפחה".

מתחם חדרי הבריחה קווסטים גדול וחדש. מה שייצר את ה"וואו" הראשוני הוא העיצוב המדהים, כל פריט מושקע לפרטי פרטים, דבר אשר מעצים את החוויה במקום.

חדרי הבריחה מתאימים לכל גיל ובכל הנוגע לילדים הם מעניקים מענה חינוכי שונה לעומת החוגים הרגילים. הם מלמדים את הערך שיש להתמודדות עם אתגרים, חידוד העבודה בקבוצות וגיבוש.

ילדים מתחת לגיל 9 חייבים ליווי מבוגר.

חדרי הבריחה של קווסטים מתאימים ופתוחים להזמנות אירועים, ימי הולדת וכל סיבה לחגיגה. חדרי הבריחה קווסטים הם בילוי מהנה לכל מי שנהנה מלהפעיל קצת את הראש.

המתחם נמצא ברחוב הרצל 32 בבאר שבע.
058-6050800

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק של קווסטים

לעמוד האינסטגרם של קווסטים

בשיתוף קווסטים, בשיתוף קווסטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully