וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קל להתאמן לבד - Team Zone יעזרו לך להיכנס לכושר

בשיתוף Team Zone, בשיתוף Team Zone

25.11.2019 / 15:04

Team Zone הממוקם ברחובות מאפשר למתאמנים אימון בקבוצות קטנות המאפשר להתגבר על הקשיים שבאימון אישי אך עדיין לקבל ליווי אישי ממאמנים מקצועיים

Team Zone. יח"צ,
אריאל ואלעד מ-Team Zone/יח"צ

להתאמן לבד, מה הבעיה?

מחקרים מראים כי רובם הגדול של מי שבחרו להתאמן לבדם אינם מחזיקים מעמד מעבר לכמה שבועות בודדים. הקושי לשמור על משמעת עצמית ומוטיבציה גבוהה הופכת את האימון האישי למתסכל ומשעמם, בעיקר כאשר לא מכירים מספיק תרגילים או שעושים אותם בצורה קלוקלת, דבר אשר מוביל לפציעות ומשם להפסקת האימונים בכלל.

מי שזיהו את הבעיה והחליטו להעניק לה פיתרון הם אריאל ואלעד. השניים הם מאמני כושר בכירים מטעם מכון וינגייט, עם ניסיון עשיר של מעל 20 שנה הכולל ניסיון במתחמי קרוספיט, חדרי כושר ואומניות לחימה בארץ ובחו"ל וכיום בעלי מתחם אימונים ברחובות בשם Team Zone.

הרעיון מאחורי הקמת המתחם הוא תוכניות אימונים לקבוצות מתאמנים קטנות (עד 12 איש) על מנת להחזיק את המתאמנים ברגעי המשבר, לדחוף אותם דרך הצלחות קטנות, עד למטרה האישית של כל אחד ואחת מהם והמשך אורח חיים בריא.

שאלנו את אריאל ואלעד על הפעילות ב Team Zone. לדבריהם "בקבוצות קטנות של מתאמנים אנחנו יכולים להעניק יחס אישי לכל מתאמן. הגיוון שאנחנו מציעים, אימוני כוח אימוני חיטוב, קיקבוקס, יוגה ועוד, יכולים להתאים לכל אחד באופן אישי".

ב-Team Zone קיימים שני מתחמי אימון, מתחם אחד פונקציונלי והשני מתחם פיטנס. המתחמים מעניקים מרחב גדול של אימונים, זמינות ומענה לכל המתאמנים במקום, כאשר האווירה מסביב היא של גאוות יחידה כאשר כולם דוחפים את כולם להצלחה. המכשור והציוד שהשניים נעזרים בהם בזמן האימונים חדיש ומתקדם ביותר בתחום אימוני הכושר הגופני.

ואיך נראה המפגש הראשון עם המאמן האישי? הפגישה הראשונה היא פגישת היכרות ותיאום ציפיות. בונים תוכנית עבודה לאיזה סוג אימונים כדאי להגיע, לאילו פחות, באילו נקודות צריך לתת דגש וכמה פעמים בשבוע. כל מתאמן ב-Team Zone עובר שקילה התחלתית לצורך מעקב, ועוד כל מיני נתונים שעוזרים לנו ללמוד על קצב ההתקדמות".

ל-Team Zone יתרונות גדולים ביותר. אין דמי הרשמה או עלויות נוספות מלבד המנוי. המתחם והציוד בו עובדים על משקל גוף חופשי, בנוסף יש מתחמי נינג'ה אשר משפרים את היכולות של המתאמנים לקואורדינציה ועבודה על משקל גוף.

אבל שובר השוויון של Team Zone לעומת כל שאר המקומות האחרים זו חן בורג - דיאטנית קלינית וספורט, בוגרת הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית ובית החולים קפלן, כאשר את הכשרתה המעשית בתזונה עברה בבית החולים איכילוב. חן מעניקה ייעוץ חינם לכל מנוי חדש שנרשם, כאשר המטרה של הפגישה היא להכווין את המתאמן לתזונה נכונה לפני ואחרי אימון, כמה כמויות חלבון וקלוריות צריך לאכול. כמו כן אפשר לפגוש את חן גם במסגרת שיעורי היוגה במקום.

ב Team Zone יש למעלה מ 60 שיעורים מגוונים בשבוע כאשר בעת ההרשמה ניתן לבחור במספר מסלולים אפשריים: מסלול שנתי, חצי שנתי או כרטיסיית אימונים.

טים זון. אלירן לופו,
Team Zone/אלירן לופו

Team Zone מעניק מענה ל

* אימונים בשיטת משקל גוף לצורך התקדמות נינג'ה.
* אימון פונקציונלי בקבוצות.
* שיעורי יוגה.
* אימוני אינטרוולים לשריפת קלוריות.
* חיטוב בטן וישבן.
* קיקבוקס בשיטת ווריור.
* ישנה אופציה לאימונים לנשים ולגברים בלבד.
* אימוני כושר ועיצוב לנערות.


מתחם Team Zone הוא המענה המושלם לכל מי שרוצה לעשות שינוי בחייו אבל מתקשה לעשות זאת לבדו.

ליצירת קשר בכל שאלה:

אריאל: 050-4599459

אלעד: 054-6461327

לאתר החברה

לאינסטגרם

לפייסבוק

בשיתוף Team Zone, בשיתוף Team Zone
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully