וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחלי קבסה, אשת חיל

בשיתוף רחלי קבסה, בשיתוף רחלי קבסה

25.11.2019 / 10:11

הפער הבלתי נסבל בעולם העסקים בין המתרחש בערי המרכז ובראשן תל אביב, לעומת שאר המדינה עומד להיסגר. מי שמתכננת מספר צעדי ענק אשר יקפיצו קודם את אזור הצפון כמה דרגות קדימה היא רחלי קבסה

רחלי קבסה. יח"צ,
רחלי קבסה/יח"צ

רחלי קבסה רק בת 39, אבל היא הספיקה לעשות לעצמה שם של אחת מנשות הקריירה המבריקות ביותר שיצאו מישראל. מאחוריה הצלחות ענק בענף הקוסמטיקה הבינלאומי ויזמות עסקית בתחומים נוספים.

את עושרה השיגה קבסה למרות שתנאי הפתיחה שלה היו ירודים עד חסרי סיכוי ממש. היא גדלה בעיירה בית שאן, אזור שלא קיבל כמעט משאבים לעומת שאר מקומות במרכז הארץ. למרות זאת, בזכות דרייב יוצא דופן וחוש עסקי מפותח, קבסה לא נתנה לחיים להגביל אותה. עכשיו היא מבקשת להחזיר למקום בו נולדה, שם התעצבה האישיות החזקה שלה והשאיפה להשיג צדק.

את כל הניסיון אשר צברה בארה"ב ובאנגליה, הביאה קבסה למשרד שפתחה בבית שאן. משם היא מתכננת להוציא לפועל מספר פרוייקטים ראשונים אשר ישנו את התפיסה ואיך שנוהגים לראות את צפון הארץ מבחינת הפוטנציאל העסקי, זאת במקביל לפתיחה של משרד שני במגדלי עזריאלי בתל אביב.

הפרויקט שכבר עומד לצאת לדרך הוא פסטיבל האוכל בצפון הארץ. לצורך פרוייקט זה קבסה הוציאה מתרדמת את עיריית בין שאן ומספר משרדים ממשלתיים נוספים. בין היתר הפעילה קבסה את משרד התרבות, משרד התיירות והקרן הקיימת לישראל, במקביל היא הניעה גופים כלכליים נוספים למטרת לגיוס חסויות לאירוע.

את העובדה שהיא מבלה לא מעט זמן בטיסות לארה"ב ואירופה קבסה מנצלת לגיוס של אנשי העסקים הגדולים בעולם, למיזמים נוספים שמבקשת להקים בישראל. המיזם הראשון הוא גיוס של קבוצות משקיעים ותכנון הקמת בתי מלון בבית שאן ובטבריה. "אני לא מבינה איך עד עכשיו אף אחד לא הרים את הכפפה", אומרת קבסה. "מדובר באזורים עם אתרי מורשת היסטוריים. ברחבי העולם יש קהל של מיליונים אשר חולם להגיע לישראל, לבקר במקומות הקדושים, כאלה אשר מוזכרים בתנ"ך. צריך לעודד את תיירות החוץ הזו במקביל להקמה של מלונות באזור, הם הולכים יד ביד".

המיזם השני אשר מתוכנן לאיזור הבקעה הוא הקמה של בית אבות חדיש שלא נראה עוד בישראל, כולל מעונות יום. בית האבות עתיד להיות ממוקם למרגלות הר הגלבוע.

בית החולים רמב"ם הבוקר לאחר שחייל נפצע בג'נין , 26 בינואר 2017. ערן גילווארג
יגייסו הון למכשור רפואי לבתי חולים בצפון/ערן גילווארג

בין הפרוייקטים הרבים, קבסה מצאה לעצמה זמן לקיים ישיבת משקיעים לצורך הקמת קרן הון שתתמוך בקניית מכשור חדיש למחלקות ילדים בבתי חולים בצפון הארץ. המטרה היא לגייס 50 מיליון שקל כבר בשבועות הקרובים.

"זו תהיה מהפכה כלכלית וחברתית כאחד, הרגש והשכל מניעים אותי ואי אפשר לעצור אותם", מפרטת קבסה. "על מנת להרים את כל אזור הצפון על הרגליים אני מתכוונת לשים דגש על מציאת עסקאות כדאיות ופרוייקטים אשר ישלבו בתוכם אנשי עסקים יהודים מחו"ל, כאלה עם נפש ציונית. בימים אלו אני עומדת לגייס את חברת הקוסמטיקה הגדולה באירופה על מנת שתשיק סניף בבית שאן. הסנונית הראשונה תמיד חשובה, לאחריה מגיעים כל השאר".

טיפ קטן להצלחה מקבסה: "אי אפשר לדעת הכל בעולם העסקים, מי שיגיד לך שהוא יודע הכל פשוט מבלף. אחת החוכמות שאני למדתי היא שכולם מכירים את כולם, אבל החוכמה היא לדעת עם מי ליצור קשר ומתי".

אשת חיל הוא שיר הלל לאישה, החותם את ספר משלי. רחלי קבסה, הילדה הקטנה מבית שאן התפתחה להיות כזו בעולם העסקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בשיתוף רחלי קבסה, בשיתוף רחלי קבסה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully