וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמלים בבית? כך יעלם המטרד!

בשיתוף מדבירים, בשיתוף מדבירים

13.5.2020 / 15:29

פתחתם את המגירה במטבח וגיליתם קבוצה נמלים מרקדת בין הסכין למזלג? נכנסתם לבית ולידכם שיירה של נמלים נמרצות? אין ספק כי בעיה זו הינה נחלת הכלל, אולם יש לכך פתרון. באפשרותכם לנסות לעשות זאת בעצמכם ובמידה ולא הצלחתם - הזעיקו מדביר נמלים

נמלים. depositphotos,
נמלים/depositphotos

איך להרחיק נמלים לבד? תתחילו לנקות

השלב הראשון בדרך להיפטר מהנמלים בבית הוא לדאוג לניקיון. בטח תגידו לעצמכם- "הבית שלי נקי!" וייתכן והוא באמת כזה, אבל עליכם להבין שבמרוצת השנים ישנן הצטברויות של לכלוך ושאריות מזון בפינות החלל, כאלה שלא רואים, כאלה שלרוב גם לא מנקים, והם מושכים את המזיקים פנימה. לכן, השלב הראשון הוא לנקות היטב את כל האזורים הנגועים. השלב השני הוא, לוודא סטריליות והרמטיות - סיגרו את כל הקופסאות הנמצאות במטבח ודאגו למכסים במידה ואין להם, אנו כמובן מדברים על פחיות קפה, קופסאות סוכר, תבלינים, וכן הלאה. מטרת העל שלנו היא למנוע גישה למזון.

מה עוד ניתן לעשות? הדברת נמלים טבעית

ובכן, ישנם סוגים שונים של טיפים כאלה ואחרים אשר במקרים רבים מסייעים רבות לצורך הדברת נמלים טבעית בבית, וכולם שייכים למשפחת ההדברה הטבעית (הדברה ירוקה). למשל, השימוש בפירות הדר: קחו 4 לימונים וחתכו אותם לשני חצאים, פזרו אותם בסביבת המטבח. החומציות דוחה את המזיקים ואלה מחפשים מקום אחר לדור בו. אתם גם לא חייבים לבזבז את הלימון, ברמת העיקרון החלק שהנמלים באמת סולדות ממנו הוא הקליפה! ולכן, באפשרותכם פשוט לקלף את הקליפות ולהשתמש בלימונים עצמם. אופציה נוספות העובדת על עקרון דומה היא הרחקת נמלים באמצעות מקלות קינמון, פשוט קחו כוס והניחו בה מקל קינמון אחד או שניים, בכל אזור בו ישנה התקהלות. ריחו החזק של הקינמון דוחה את הנמלים והן כבר לא יחזרו לאותו המקום.

ואם בנמלי אש עסקינן...

נמלת אש זו נמלה אחרת לגמרי. כאשר מדובר בהדברת נמלים אדומות (אש), לא קינמון ולא לימון יגרמו להן לסגת, על כן דעו כי ישנו פתרון כימי (רעיל ברמה נמוכה) בתצורה של גרגירים קטנים אותם יש לפזר ברחבי הבית. שמו היותר מוכר של המוצר הגרגירי הוא "גרנולר", או "בזלת", וניתן לקנות אותם בחנויות באופן פרטי ללא הצורך ברישיון הדברה, כל עוד לא תצא תקנה אחרת. הגרגירים האלה אמורים לדמות אוכל עבור אותן נמלי אש, בדיוק כמו להגיש לשלגייה תפוח מורעל. יש לקחת בחשבון מספר דברים בשימוש בתכשיר: 1. שימו לב כי על התווית רשום שהיא אינה מזיקה לחיות או תינוקות (במידה ויש כאלה בבית). 2. קחו בחשבון כי לוקח בין שבוע לשלושה שבועות לפעולה לעבוד, ולכן יש להיאזר בסבלנות ולא לצפות שהנמלים ייעלמו לאחר שעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לא עבד? הזמינו מדביר!

ראשית, המדביר יחפש את מקור הנמלים. מכירים את זה שהייתם נכנסים הביתה ורואים את אבא עוקב בנמרצות אחר הנמלים שהוא מצא? ובכן, לי לפחות הדבר היה מעלה גיחוך, אבל דעו כי הוא עשה בדיוק את מה שצריך לעשות. אם נמצא את הקן של הנמלים, ההדברה תהיה פשוטה יותר, אלא שלא תמיד יש כזה בנמצא (במקרים בהם אנו נרצה להדביר נמלים בעציצים). לאחר סריקת האזור ומציאת נקודות ההתקהלות של הנמלים, ובין היתר הקן, המדביר ידאג לרסס את האזור בחומרי הדברה מיוחדים להמתת הנחילים. באזורים בהם לא ניתן לרסס חומרים כאלה, כמו למשל במטבח, ידאג המדביר לפזר ג'ל מיוחד.

בשיתוף מדבירים, בשיתוף מדבירים
  • עוד באותו נושא:
  • נמלים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully